Nejčastější dotazy ke stánkovému prodeji

  1. Kdy se dozvím, že jsem byl na akci se svým stánkem vybrán?
    Pořadatel se vám ozve nejpozději měsíc před konáním akce, aby se s vámi domluvil na všech detailech. Obvyklá doba pro zpětnou vazbu je však do 2 týdnů po termínu uzávěrky přihlášek.
  2. Podle čeho pořadatel vybírá prodejce?
    Pořadatel vybírá podle více kritérií. Zohledněn je jak sortiment, tak i datum podání přihlášky nebo další požadavky (odběr elektřiny, velikost stánku apod.)
  3. Jak velký stánek mohu mít?
    Minimální ani maximální délka stánku není striktně stanovena, v potaz jsou obvykle brány celkové dispozice prodejních ploch. Prodejce pak hradí poplatek stanovený za běžný metr šířky prodejní plochy. Nejobvyklejší prostorová šířka stánku je pak do 3 m.
  4. Co mám dělat, když mám prodejní zboží, ale nemám stánek? Je možné ho u vás zapůjčit?
    Ano, na některé z našich akcí je možné si stánek zapůjčit přímo v naší organizaci. Požadavek na zapůjčení stánku uveďte v přihlašovacím formuláři do kolonky „Další požadavky“. Zapůjčení stánku je zpoplatněno.
  5. Je na prodejních místech k dispozici elektřina, nebo si připojení musím vyřídit sám?
    Ano, prodejci mají možnost využít elektrickou přípojku na provoz i osvětlení stánku, a to za stanovený poplatek. V přihlašovacím formuláři je potřeba vybrat příslušnou možnost a je nutné uvést i příkon všech využívaných zařízení na stánku. Bližší informace jsou uvedeny v Pravidlech pro stánkový prodej, která jsou k dispozici na webových stránkách pořadatele.
  6. Je na místě k dispozici pitná voda?
    V případech, kdy jsou prodejní akce pořádány v centru města Jirkova, je k dispozici pítko s pitnou vodou vedle objektu nového Informačního centra (Tyršova ul.). V případě jiných lokací pítka k dispozici nejsou.
    Všem prodejcům tedy doporučujeme, aby si pitnou vodu zajistili z vlastních zdrojů.
  7. Mohu se přihlásit se svým stánkem na všechny vaše akce?
    Ano, ale na každou akci je potřeba přihlášku vyplnit a poslat zvlášť.
  8. Uvádíte v seznamu akcí všechny plánované akce na konkrétní rok?
    Ano. V 1. čtvrtletí je uváděn seznam akcí, jejichž konání je již pevně naplánováno. V dalších čtvrtletích může dojít k aktualizaci seznamu akcí i termínů uzavírání přihlášek, a proto doporučujeme sledovat průběžné změny.
  9. Mohu stát se stánkem na stejném místě, jako jsem byl v minulých letech?
    Umístění prodejních stánků určuje pořadatel. U tradičních akcí se vždy snažíme prodejcům vycházet vstříc, nicméně se může stát, že dojde ke změně prodejního místa oproti předcházejícímu roku.